انتخاب گل آپارتمانی مناسب حیاط
نوشته شده توسط : Hamed

انتخاب گل آپارتمانی مناسب حیاط

گل آپارتمانی مناسب حیاط بیشتر گیاهانی هستند که نیاز به نور مستقیم خورشید دارند. انتخاب گیاه مناسب برای این فضا باعث می شود که همیشه گیاهانی سرزنده و شاداب داشته باشید. اما انتخاب گیاهان نامناسب منجر به پژمرده شدن سریع آنها خواهد شد. یکی از این انتخاب ها می تواند از میان گیاهان چهار فصل همیشه سبز باشد که حتی در فصل سرما و زمستان هم حیاط زیبایی خود را حفظ کند.  

 

معرفی گل آپارتمانی مناسب حیاط

گل آپارتمانی مناسب حیاط می تواند از بین انواع آکوبا، الاگنوس، زرشک زینتی، ماهونیا، پیراکانتا و درختچه مورد انتخاب شود. گیاهانی را که به نور مستقیم خورشید نیاز دارند می توان در حیاط و در محیط بیرون گذاشت. این گیاهان را حتی به جای گلدان می توان در باغچه کاشت. در باغچه مهم است که کدام گیاهان را در کنار هم می کارید. حتی برخی از گل ها و گیاهان را که به نور مستقیم نیاز ندارند، می توان در سایه گذاشت.

گل آپارتمانی مناسب حیاط باید مقاومت خوبی داشته باشند. گیاهان در محیط باز بیشتر از گیاهان در آپارتمان در معرض آسیب آفت ها قرار دارند. اما این گیاهان در برابر نور زیاد رشد خوبی دارند. این گیاهان بیشتر از بین آنهایی انتخاب می شوند که زادگاه آنها منطقه استرالیا و افریقای جنوبی است. در این مناطق گیاهان از هم فاصله زیادی دارند و هیچ کدام بر روی دیگری سایه نمی اندازند.

از انواع دیگر این گیاهان آفتاب دوست می توان به کاکتوس ها، ناز یخی، گل سنگ، غوره ای، کروتون، حسن یوسف، شمعدانی و شمشاد اشاره کرد. البته ممکن است این گیاهان را بتوان در داخل خانه هم نگه داشت، اما بهترین جا برای آنها پر نورترین بخش خانه است. جایی که ساعاتی از روز نور خورشید به داخل می تابد. همواره به رنگ برگ های آنها توجه داشته باشید و در صورت پژمرده شدن آنها را به مکان پر نورتری انتقال دهید.  

 

خرید گل و گیاه آپارتمانی

طراحی روف گاردن

اجرای گرین وال

آبنمای لاکچری

دانلود اپلیکیشن خرید گل و گیاه

خرید گل آپارتمانی ارزان در تهران

 





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: